dilluns, 23 de març del 2009

CARXOFES ARREBOSADES!



Fa un parell de dies estava a casa sola i tenia ganes de fer un plat sa i alhora gustòs. Vaig obrir la nevera i hi havien dues carxofes. Les vaig tallar ben primetes vigilant de no desfer-les. Després les vaig arrebossar amb una mica d'ou i farina i les vaig fregir en oli ben calent.
El resultat va ser increible!!
Una textura cuixent i alhora suau que es desfan a la boca.
La pròxima seràn carxofes fregides acompanyades de pernil ibèric..mmm...se'm fa la boca aigua! 
Vaig tardar només 20 minutets a fer-me el sopar i ni als millors dels restaurants.

BON PROFIT!

2 comentaris:

  1. va animeu-vos a fer algunes receptes de la muxi, i digueu-me que us a semblat, com us ha quedat...:)

    ResponElimina
  2. Ara mateix, corro a fer-les.
    Et diré com m'han sortit.
    Gràcies pel post

    ResponElimina